Stén-konsernille on myönnetty ISO 9001:2015 -johtamisjärjestelmäsertifikaatti

Stén-konsernin Suomen toiminnoille on myönnetty arvostettu ISO 9001:2015 -laatusertifikaatti. Tämä virstanpylväs heijastaa sitoutumistamme tinkimättömään laatuun ja asiakaskeskeiseen toimintaan, niin Sténin ja Kimetin teräsmyynnissä kuin Muuramen lämpökäsittelylaitoksella. 

ISO 9001:2015 on maailmanlaajuisesti tunnustettu laatujärjestelmän standardi, joka perustuu jatkuvaan parantamiseen ja asiakastyytyväisyyteen. Det Norske Veritas (DNV) myöntämä sertifikaatti vahvistaa, että Stén-konserni noudattaa korkeimpia laatustandardeja ja panostaa jatkuvasti toiminnan laadun parantamiseen. 

”Johtamisjärjestelmämme on aikanaan rakennettu ISO 9001-periaatteiden mukaisesti, ja niiden ohjaamana olemme toimineet yli 10 vuoden ajan. Nyt ulkopuolinen arvioija kävi saman asian todentamassa ja myönsi meille sertifikaatin. Olemme siitä ylpeitä ja uskomme, että tämä entisestään vahvistaa kumppaniemme luottamusta meihin. Vaikka toimintamme on jo nykyisellään hyvällä tasolla, niin parannettavaa löytyy aina. Ulkoinen arvioija tekikin auditoinnin yhteydessä hyviä havaintoja, joiden avulla kehitämme toimintaamme entistä laadukkaammaksi ja luotettavammaksi,” kertoo Stén-konsernin laatujohtaja Jani Paatola.  

Asiakkaamme ovat meille ensisijaisen tärkeitä, ja heidän tarpeidensa täyttäminen on yksi keskeisistä päämääristämme. Olemme käynnistäneet useita laadunparannushankkeita, sillä tavoitteenamme on pysyä eturintamassa alallamme ja jatkaa liiketoiminnan kehittämistä sekä asiakaskokemuksen parantamista. 

Kiitämme kaikkia asiakkaitamme, yhteistyökumppaneitamme ja henkilöstöämme tästä merkittävästä saavutuksesta. Yhdessä jatkamme matkaamme kohti entistä parempaa ja korkealaatuisempaa toimintaa. 

Lisätietoja: 

Stén-konserni 
Jani Paatola
Laatujohtaja  
+358 40 5686 131 
jani.paatola@sten.fi 
www.sten.fi

www.kimet.fi

Lue myös